תפריט נגישות

סמל עידן אסולין ז"ל

עידן של הדודים והדודות וכל בני הדודים...

פוסט שכתב בפייסבוק על ערך המשפחה

"ראבק!, מה זה כסף בחיים? כולה שטר נייר מסריח שאנשים חושבים שאפשר לקנות איתו "אושר" ואללה דברים חומריים זה לא אושר מבחינתי אז ואללה כן בגד חדש גורם לך להיות מאושר ליום יומיים או איזה טיול לחו"ל אבל זה בכלל לא משתווה לאהבה של משפחה חמה ואוהבת הורים שעומדים מאחוריך באש ובמים לא משנה מה, הצחוקים והחוויות שמספרים בארוחת שישי אחרי בית כנסת כל אלה לא משתווים לשום דבר שהוא חומרי ולחשוב שכל זה נהרס בגלל המרדף אחרי הכסף בגלל שחושבים שכסף זה מרכז החיים בגלל שאם אין לך כסף אז אתה לא נחשב, במקום להסתכל על התמונה המלאה אתה בוחר לראות רק חצי ממנה ,החצי של המרדף אחרי הכסף במקום להעריך את הדברים ה"קטנים" כמו המשפחה שיש לך האישה האוהבת והילדים. אני אומר בכוונה קטנים במרכאות כי בשביל רוב האנשים הדברים האלה הם באמת "קטנים" למרות שבתכלס אלו אמורים להיות הדברים הכי גדולים והכי חושבים בחיים שלך!
עדיין רוב האנשים רואים בדבר הזה כדבר קטן וזה למה? בגלל המרדף אחרי הכסף שבשבילי הוא חתיכת נייר בלי שום תוכן , הייתי בשיעור תורה והרבי דיבר על כסף ומה המהות שלו לעומת מהות וערך המשפחה ואז ביקש מאתנו הרבי לעשות את הדבר הבא, מישיבה על הכיסא לעבור לעמידה ואז לשבת בחזרה זה הכול, דבר שבא ברגיל לכל אחד מאתנו, אז כולנו עמדנו וחזרנו לשבת.
ואז אמר הרבי: תגידו, אתם יודעים כמה כסף שווה מה שעשיתם עכשיו? אתם יודעים כמה כסף אנשים היו משלמים בשביל לעמוד על הרגליים רק לשנייה כמו שאתם עשיתם עכשיו? אתם יודעים כמה כסף אנשים היו מוכנים לשלם בשביל שיוכלו להביא ילד לעולם? בשביל שיוכלו להקים *משפחה*?! את הדברים האלה אי אפשר לקנות בכסף וערך המשפחה הוא ערך עליון, הוא הדבר הגדול ולא הקטן כמו שכולם חושבים ורק הוכחתי לכם
שהרצון לעוד ועוד ועוד כסף בלי להנות ממה שיש לך *בחינם* הדבר "הקטן" הזה שקוראים לו משפחה שהוא "מסתתר" מתחת לאף שלך, רק שאתה בוחר לא לראות אותו, בוחר להיות עיוור ולהסתכל רק על חצי מהתמונה ולא על כולה.

כמעט כל אחד מאתנו זכה בעושר הזה(זה שאנחנו עומדים ויש לנו משפחה והכל),זה העושר שמקנה לנו את האושר האמיתי , זה העושר שאנחנו צריכים לרדוף אחריו(של המשפחה ולא של הכסף) רק שאנחנו כבר לא באמת מעריכים אותו וכבר שכחנו מהו "עושר" אמיתי - המשפחה!!!".

הדודות כותבות לעידן
ג'קי האחות של אבא של עידן, הדודה האהובה ביותר על עידן אליה הרגיש רגשות כאילו הייתה האמא השנייה שלו, אליה נהג ללכת לשפוך את הלב, לקבל עצה או סתם לספר מה חדש אצלו. עידן התעקש להביא לג'קי עוגה ונירות ליום הולדתה שחל ב: 14.11. כמעט חודש לפני מותו, מעין פרידה...

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה