תפריט נגישות

סמל עידן אסולין ז"ל

סיפור חייו


סמל עידן אסולין בן 20 במותו.
נולד בחיפה בתאריך- י"ד בשבט התשנ"ד 25.1.1994
נפטר בתאריך - ו' בטבת התשע"ה 28.12.2014.


עידן נולד בבית חולים רמב"ם בחיפה, בנם הבכור של מירי וסיימון ואח של יובל ומאיה הקטנה. בן אהוב אח אוהב יחיד ומיוחד למשפחתו ולכל אוהביו.
עידן התחנך בבית הספר היסודי "רמות", בוגר חטיבת ביניים ותיכון "ליאו בק" בשכונת רמת שאול בחיפה.
עידן למד במגמת קולנוע ופסיכולוגיה בתיכון "ליאו בק", מגמה בה רכש כלים וידע אשר העצימו ומינפו את יכולותיו ואהבתו לאומנויות הבמה ואהבתו האדם באשר הוא.
כבר בילדותו בלט עידן בשובבותו, ילד תוסס, מלא אנרגיה וחיוניות, סקרן, נבון ומלא תשוקה לחוות את הסביבה והחיים במלוא העוצמה ללא כל פחד, אהב להקשיב לסיפורים וידע לספר את חוויותיו בעניין ברגש ובחוש הומור. כבר כילד ידע לרתק ולשמח את משפחתו חבריו וסובביו.
עידן ניחן בכישורי מנהיגות, חוש הומור מיוחד, תמיד נהנה להצחיק את כולם ולהעלות על פניהם חיוך ותחושת הנאה.
עידן גילה יכולה הכלה מדהימה, הצליח להכיל את האחר והשונה, להנהיג להוביל וגבוש חברתי וללכד את כל החברים סביב פעילויות חברתיות טיולים משחקים ובעיקר השכיל להקשיב לתת עצה לחזק לחבק ולעודד.
חבר אמיתי כפי שכינו אותו חבריו. כל יום דאג ליצור קשר עם כולם לעדכן להתעדכן לחזק ולתת כתף לחבר. תמיד ידע להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון, וכל אחד הרגיש וחשב שלו יש את המקום הכי חשוב בליבו של עידן, עידן ידע לתת את כל כולו לכל אחד ולכולם. רגישותו אנושיותו מוסריותו ותפיסת עולמו הציגו תובנות של ילד בוגר על החיים. עידן של חברים...
עידן היה מטבעו אופטימי והאמין שאין דבר שלא ניתן להשיג ואת הבלתי אפשרי ניתן בנחישות באמונה באהבה ובשמחה להפוך לאפשרי.
24 שעות ביממה לא הספיקו לעידן כדי להספיק לעשות את כל שאהב למען עצמו משפחתו וחבריו. מלא אנרגיה ותשוקה לבלוע את העולם ולחוות אותו על כל אפשרויותיו כפי שנה לנאום ולהגיד בכל הזדמנות: " חיים רק פעם אחת וצריך לנצל כל רגע קטן בחיים"...
עידן התנהל בצניעות בענווה ובאצילות, נעים היה לשהות בסביבתו.
עידן התגייס לצה"ל בשנת 2013 ושירת ב"חיל הים" בפלגת כח אדם.
"עידן היה חייל ערכי חברותי חייכן ובעל שמחת חיים. ערכי הרעות ואהבת האדם אפיינו את עידן אשר היה אהוב ואהוד על כל חבריו. תמיד אהב לעזור לסובבים אותו ולתת מעצמו לחיילי הבסיס. הוא היה חייל אחראי, מסור, יוזם ובעל מוטיבציה גבוהה". (מדברי סא"ל שרון תם "חיל הים" ) .
עידן נקטף מאתנו בפתאומיות בתאונת דרכים בטרם עת בשיא פריחתו.


"הנה הסוף קרוב,
הזמן חולף לו עם הרוח
רעי, לכם אומר,
בלי בושה הכל פתוח
חיי היו יפים,
מדבריות רבות עברתי
אבל בדרכי שלי הלכתי".

עידן יישאר צעיר לנצח
אוהבים אותך ולעולם נצור אותך בליבנו.
אמא אבא יובל מאיה וכל אוהביך

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה