תפריט נגישות

סמל עידן אסולין ז"ל

חטיבת ביניים ותיכון "ליאו בק"

חטיבת ביניים ותיכון "ליאו בק"

היה אך טבעי שעידן ימשיך את לימודיו בחטיבת הביניים "ליאו בק" ומשם לתיכון "ליאו בק". שם בילה את שנות נעוריו והמשיך לפתח את אישיותו ולהאיר ממנה לסובבים אותו.
את עיקר מרצו השקיע עידן בפן החברתי, אך גם ללמוד אהב והשתדל לבצע את המוטל עליו כתלמיד על הצד הטוב ביותר. עידן נהג לעלות ברגל לחטיבה ולתיכון, ויתר על נסיעה באוטובוס או על הסעת הורים וניצל כל הזדמנות לפעילות גופנית.
עידן היה "מאחר כרוני", הוא נרשם בספר השיאים של "גינס" כ"מאחר הסידרתי". תמיד סלחו לו על חולשתו, כי לכל אחור היה תירוץ, לעולם לא נשאר חסר תירוץ או סיפור. אפשר היה לכתוב ספר שלם שעל הכריכה היה כתוב: "תירוצים לאיחורים בהמלצת עידן".
בתיכון "ליאו בק" למד עידן במגמת קולנוע ופסיכולוגיה, מגמה שכל כך התאימה לאישיותו הרגישה והמבינה ללב הזולת, ולאהבתו הגדולה לסרטים מוזיקה וקולנוע.
בתקופת התיכון עידן הוכרז על ידי חברין כילד הכי מצחיק בשכבה, לכל נושא הייתה לו בדיחה ותמיד חשב על הלצות ותכנן ב"כובד ראש" איך להצחיק את כל הכיתה ו"לשגע" את המורה. אף אחד לא יישכח את השיעור שבו עידן הביא בקבוק של תינוק גדול ובקש בתמימות מהמורה לשתות באמצע השיעור, הוציא את הבקבוק וינק ממנו כמו תינוק וכולם כולל המורה התפקעו מצחוק. (סרטון על הגחמה נמצא בציר הזמן של עידן בפייסבוק).
עידן התחיל להכין סרט במגמה על חברו דניאל ייגן ז"ל שנפטר בתקופת התיכון, אך לא סיים אותו. באחד הפוסטים שלו בפייסבוק כתב: "דניאל, חברי היקר אתה כל כך חסר לי, בטח ניפגש בשמים"... לא ידענו שהפגישה תתרחש כל כך מהר ...
כך כתב לחברים בפייסבוק בעקבות מותו הטרגי של דניאל ייגן ז"ל:
"אחרי שאיבדנו כולנו חבר , אחים שלי זה הזמן להיות פה אחד בשביל השני להתקרב ולא להתרחק. בעזרת השם שיהיה לנו שבוע טוב, בלי יותר דמעות בלילות וכאבי לב...אני קורא לכולם לבוא ולנחם את המשפחה אתם לא יודעים כמה זה עוזר וגם זאת מצווה גדולה בתורה".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה