תפריט נגישות

נחשון ליבוביץ ז"ל

דברים לזכרם

קולם לא נדם / הסבא משה קינברג, במלאת חודש

אנחנו מתאבלים ומבכים את מותם הטראגי של נכדי היקרים, בניהם של ציפורה בתי וישראל בעלה. האסון בא עלינו בחטף. אופיר ונחשון ז"ל הלכו לתור את הארץ; בחרו במדבר יהודה ולא חזרו. הם נספו. שני ילדים אשר שרתו את המולדת נקטפו בדמי ימיהם.
אופיר ז"ל בן 21 בוגר בי"ס בסמ"ת בהצטיינות, בחור כארז, ללא חת שרת בצבא בחטיבה הנבחרת, סמ"ר. נחן בחוש טכנולוגי, בחור יפה תמיר, מחמד נפשנו.
נחשון ז"ל היה הומניסט בוגר בי"ס תיכון ליאו בק. בחור נחמד, חייכן, איש החברה והשיחה. ספורטאי ואמן השח השתתף בתחרויות וקבל פרסים. בבת עינינו. הנכדים ביקרו אצלנו לעיתים קרובות, זה היה ביתם השני. כאשר הופיעו היתה השמחה במעוננו. מאוד אהבנו אותם. זכות גדולה היתה לי להכין אותם לבר מצווה. הם קראו יפה מאוד את ההפטרה וגם בתורה לפי טעמי המקרא בבית הכנסת.
אופיר הקליט את כל הארועים המשפחתיים בייחוד חגיגות בר המצווה. לאופיר היה עוד תחביב הוא צלם מאות צילומים. ברשותנו הצילומים וההקלטות מכל הארועים המשפחתיים; ינציחו אותם - קולם לא נדמי קולם ישמע ברבים. היו להם סגולות נוספות - הושטת עזרה לזולת וקליטת עליה.
למרות הכאב התוגה והיגון המלווים אותנו התבונה צריכה לגבור. עלינו להתגבר ולהחזיק מעמד. אהבנו אותם מאוד הם היו הנאהבים והנעימים בחייהם וגם במותם לא נפרדו. זכרם לא ימוש מקרבנו.
יהא זכרם ברוך.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה